Number of the records: 1  

Marketing, public relations a kvalita (kľúč k úspechu)

  1. Title Marketing, public relations a kvalita (kľúč k úspechu)
    Author infoIvan Žáry
    Author Žáry Ivan
    Source document Marketing magazine. Č. 8 (2002), s. 6-7 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 658.56 - Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami
    Keywords kvalita * normy ISO * normy kvality * služby * marketing * mienka verejná
    AnnotationKľúčový význam kvality výrobkov a služieb v procese globalizácie. 4"I" v marketingu služieb. Kvalita a public relations. Certifikácia kvality podľa noriem radu ISO. Podstata certifikácie kvality.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2002: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.