Number of the records: 1  

Použitie regresnej analýzy na ohodnotenie faktorov, ktoré slúžia na uspokojenie zákazníka

  1. SYSr047018
    LBL
      
    ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20231002121501.0
    100
      
    $a 20021120a2002 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Použitie regresnej analýzy na ohodnotenie faktorov, ktoré slúžia na uspokojenie zákazníka $f Aleksandra Radziszewska, Stanislaw Borkowski
    330
      
    $a Kvalita výrobkov alebo služieb ako základný faktor. ktorý slúži na uspokojenie zákazníka a splnenie jeho potrieb. Osobitné faktory, ktoré slúžia na uspokojenie zákazníka. Ohodnotenie uspokojenia zákazníkov s pomocou regresnej analýzy.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0039461 $1 011 $a 1335-5961 $1 200 1 $a Produktivita $e dvojmesačník Slovenského centra produktivity $v Roč. 3, č. 5 (2002), s. 14-17 $1 210 $a Žilina $c SLCP $d 2002
    610
    1-
    $a spokojnosť zákazníkov $9 eu_un_auth*h0005821
    610
    1-
    $a firmy $9 eu_un_auth*h0002125
    610
    1-
    $a riadenie kvality $9 eu_un_auth*h0005411
    610
    1-
    $a certifikáty $9 eu_un_auth*h0001441
    610
    1-
    $a analýza regresná $9 eu_un_auth*h0001097
    675
      
    $a 519.2 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000240 $x Pravdepodobnosť a matematická štatistika
    700
    -1
    $a Radziszewska $b Aleksandra $3 eu_un_auth*p0072783 $4 070
    701
    -1
    $a Borkowski $b Stanislaw $3 eu_un_auth*p0072784 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20021120 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.