Number of the records: 1
Použitie regresnej analýzy na ohodnotenie faktorov, ktoré slúžia na uspokojenie zákazníka
SYS r047018 LBL ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^ 005 20231002121501.0 100 $a 20021120a2002 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Použitie regresnej analýzy na ohodnotenie faktorov, ktoré slúžia na uspokojenie zákazníka $f Aleksandra Radziszewska, Stanislaw Borkowski 330 $a Kvalita výrobkov alebo služieb ako základný faktor. ktorý slúži na uspokojenie zákazníka a splnenie jeho potrieb. Osobitné faktory, ktoré slúžia na uspokojenie zákazníka. Ohodnotenie uspokojenia zákazníkov s pomocou regresnej analýzy. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0039461 $1 011 $a 1335-5961 $1 200 1 $a Produktivita $e dvojmesačník Slovenského centra produktivity $v Roč. 3, č. 5 (2002), s. 14-17 $1 210 $a Žilina $c SLCP $d 2002 610 1-
$a spokojnosť zákazníkov $9 eu_un_auth*h0005821 610 1-
$a firmy $9 eu_un_auth*h0002125 610 1-
$a riadenie kvality $9 eu_un_auth*h0005411 610 1-
$a certifikáty $9 eu_un_auth*h0001441 610 1-
$a analýza regresná $9 eu_un_auth*h0001097 675 $a 519.2 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000240 $x Pravdepodobnosť a matematická štatistika 700 -1
$a Radziszewska $b Aleksandra $3 eu_un_auth*p0072783 $4 070 701 -1
$a Borkowski $b Stanislaw $3 eu_un_auth*p0072784 $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20021120 $g AACR2
Number of the records: 1