Number of the records: 1
Realizovať prieskum trhu nie je jednoduché
SYS r048700 LBL ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450 005 20230907084641.7 100 $a 20030512a2003 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Realizovať prieskum trhu nie je jednoduché $f Dana Vokounová 330 $a Prieskum trhu, jeho využívanie. Štruktúra a prehľad vývoja prieskumu trhu na Slovensku. Možné zdroje chýb pri realizácii prieskumu. Stanovenie cieľa prieskumu. Spolupráca medzi zadávateľom a realizátorom. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0052663 $1 011 $a 1336-1864 $1 200 1 $a Marketingová panoráma $e odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti $v Roč. 1, č. 1 (2003), s. 35-36 $1 210 $a Bratislava $c Slovenská marketingová spoločnosť $d 2003 610 1-
$a prieskum trhu $9 eu_un_auth*h0004952 610 1-
$a marketing $9 eu_un_auth*h0003211 610 1-
$a manažment $9 eu_un_auth*h0003188 610 1-
$a firmy $9 eu_un_auth*h0002125 610 1-
$a služby $9 eu_un_auth*h0005745 610 1-
$a práca tímová $9 eu_un_auth*h0004712 610 1-
$a informácie $9 eu_un_auth*h0002460 675 $a 339.13 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000179 $x Trh všeobecne. Analýza trhu 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048978 $a Vokounová $b Dana $f 1962- $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20030512 $g AACR2
Number of the records: 1