Number of the records: 1  

Realizovať prieskum trhu nie je jednoduché

  1. SYSr048700
    LBL
      
    ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20230907084641.7
    100
      
    $a 20030512a2003 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Realizovať prieskum trhu nie je jednoduché $f Dana Vokounová
    330
      
    $a Prieskum trhu, jeho využívanie. Štruktúra a prehľad vývoja prieskumu trhu na Slovensku. Možné zdroje chýb pri realizácii prieskumu. Stanovenie cieľa prieskumu. Spolupráca medzi zadávateľom a realizátorom.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0052663 $1 011 $a 1336-1864 $1 200 1 $a Marketingová panoráma $e odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti $v Roč. 1, č. 1 (2003), s. 35-36 $1 210 $a Bratislava $c Slovenská marketingová spoločnosť $d 2003
    610
    1-
    $a prieskum trhu $9 eu_un_auth*h0004952
    610
    1-
    $a marketing $9 eu_un_auth*h0003211
    610
    1-
    $a manažment $9 eu_un_auth*h0003188
    610
    1-
    $a firmy $9 eu_un_auth*h0002125
    610
    1-
    $a služby $9 eu_un_auth*h0005745
    610
    1-
    $a práca tímová $9 eu_un_auth*h0004712
    610
    1-
    $a informácie $9 eu_un_auth*h0002460
    675
      
    $a 339.13 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000179 $x Trh všeobecne. Analýza trhu
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048978 $a Vokounová $b Dana $f 1962- $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20030512 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.