Number of the records: 1
Cause related marketing ako win/win partnerstvo ziskového a neziskového sektora
Title Cause related marketing ako win/win partnerstvo ziskového a neziskového sektora Author info Ivana Mižičková Author Mižičková Ivana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Efekt : časopis pre efektívne riadenie mimovládnej organizácie. Roč. 6, č. 5 (2008), s. 16-17. - Bratislava : 1. Slovenské neziskové servisné centrum, 2008. ISSN 1336-3344 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * spolupráca podnikov * podnikatelia * organizácie Annotation CRM z pohľadu neziskovej organizácie a z pohľadu ziskových spoločností. CRM (cause related marketing) predstavuje efektívnu spoluprácu organizácií tretieho sektora so ziskovo orientovanými spoločnosťami, pri ktorej všetky zainteresované strany dosahujú svoje ciele. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 00268-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2008: 1-6
article
Number of the records: 1