Number of the records: 1  

Marketingová stratégia uvedenia nového produktu na trh

  1. Title Marketingová stratégia uvedenia nového produktu na trh : bakalárska práca
    Author infoVeronika Štrbová, školiteľ: Soňa Nemečková
    Author Štrbová Veronika
    Another authors Nemečková Soňa (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Corporation Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Issue dataBratislava, 2011. - 47 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number859373

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.4 MBfrom the EU IP address after logging in

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.