Number of the records: 1
Tvorba cien výrobkových radov, ako nástroj posilnenia konkurencieschopnosti v podmienkach krízy
Title Tvorba cien výrobkových radov, ako nástroj posilnenia konkurencieschopnosti v podmienkach krízy Parallel title Product line pricing, as a tool to strengthen the competitiveness of company in crisis Author info Slávka Šagátová Author Šagátová Slavka EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ochrana hospodárskej súťaže - globálna hospodárska kríza II. : zborník vedeckých prác. S. 138-143. - Šoporňa : Ľuboš Janica, 2011. ISBN 978-80-970622-1-7 Výstup z projektu VEGA 1/0549/10 Ochrana hospodárskej súťaže - globálna hospodárska kríza
VEGA 1/0410/10 Teoretické aspekty regulácie sieťových odvetví v podmienkach globalizácie vývoja ekonomiky
Note VEGA 1/0410/10. - VEGA 1/0549/10 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Keywords produkty * výrobky * manažment produktový * marketing služieb * tvorba cien * stimulácia cenová * rady cenové * druhy cien * konkurencia * zákazníci * skupiny cieľové Annotation Charakteristika výrobkových respektíve produktových radov. Stanovenie cien výrobkového radu. Tvorba cien komplementárnych a substitučných výrobkov. Určenie cien krajných položiek a cien medzipoložiek. Analýza výrobkových rádov. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01833-019, originál dokumentu
article
Number of the records: 1