Number of the records: 1
Desire for Unique Consumer Products /DUCP/ as a tool for assortment management in retail and wholesale
Title Desire for Unique Consumer Products /DUCP/ as a tool for assortment management in retail and wholesale Translation Túžba po unikátnych spotrebiteľských produktoch ako nástroj výberu manažmentu v maloobchode a veľkoobchode Author info Lucia Stachová Author Stachová Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document EDAMBA 2014 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 13th - 14th november 2014, Bratislava, Slovak Republic. pp. 537-544 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2014 / Brčáková Martina ; Wallner Jozef ; Bartalosová Erika ; Baumgartner Boris ; EDAMBA 2014 International scientific conference. ISBN 978-80-225-4005-6 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 159.9 - Psychológia Keywords manažment sortimentný * manažment produktový * kvalita výrobkov * štúdie psychologické Annotation Snaha vytvoriť originálny produkt. Psychologické teórie pre identifikáciu možností odlíšenia produktu (Matrix of Opportunities for differentiation). Výskum na základe teórie DUCP na Slovensku v oblasti rýchloobrátkového spotrebného tovaru (FMCG). Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01791-047, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 169 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1