Number of the records: 1
Sociální média a značky na sociálních sítích
Title Sociální média a značky na sociálních sítích Author info Ludvík Eger, Michal Mičík Author Eger Ludvík Co-authors Mičík Michal Source document Marketing & komunikace. Roč. 29, č. 3 (2019), s. 6-7. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords marketing * komunikácia marketingová * značky * zákazníci * komunity * siete sociálne * štúdie * Česko Annotation Prostredníctvom sociálnych médií sa firmy snažia podporovať svoje značky vytváraním a šírením obsahu, ktorý značku zákazníkom a ďalším potenciálnym záujemcom pozitívne predstavuje. Vytváraním komunít na sociálnych sieťach (napr. Facebook, Instagram) poskytujú zaujímavý obsah a snažia sa udržať väzbu so značkou. Marketérom tieto komunity poskytujú cenné informácie, a tak môžu segmentovať cieľové skupiny a realizovať vhodnú komunikáciu. Vytvárajú sa virtuálne komunity spojené so značkou. Zaujímavé sú výsledky empirickej štúdie z ČR. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2019: 1-4
article
Number of the records: 1