Number of the records: 1
Project Based Learning from the Point of View of Economics Students
SYS 0276770 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502083839.6 014 $a 2-s2.0-85107790604 $2 SCOPUS 014 $a 000657179100042 $2 WOS 017 70
$a 10.18421/TEM102-42 $2 DOI 035 $a 313996 $2 CREPC2 100 $a 20210702a2021łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a RS 200 1-
$a Project Based Learning from the Point of View of Economics Students $f Zuzana Chmelárová, Andrea Čonková 321 $a Registrovaný: Web of Science 321 $a Registrovaný: Scopus 330 $a Vnímanie projektového učenia študentmi vysokých a stredných škôl. Porovnanie odpovedí študentov vysokých škôl a stredných škôl ukázalo pozitívny trend v širšom zapojení projektového učenia do vyučovacieho procesu za posledné roky. Z pohľadu študentov ekonómie je projektové učenie hodnotené kladne. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0245588 $1 011 $a 2217-8309 $a 2217-8333 $1 200 1 $a Tem Journal: Technology, Education, Management, Informatics $e Journal of the Association for Information Communication Technologies, Education and Science $v Vol. 10, no. 2 (2021), pp. 832-838 online $1 210 $a Novi Pazar $c UIKTEN 541 1-
$a Projektové vzdelávanie z pohľadu študentov ekonómie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005128 $a projekty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006256 $a školy stredné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006261 $a školy vysoké 700 -1
$3 eu_un_auth*0054867 $a Chmelárová $b Zuzana $p EUBFNHKPG $4 070 $9 50 $f 1967- $T Katedra pedagogiky FNH - zrušená 701 -1
$3 eu_un_auth*0057546 $a Čonková $b Andrea $p EUBFNHKPG $4 070 $9 50 $f 1982- $T Katedra pedagogiky FNH - zrušená 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210702 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1