Number of the records: 1  

Project Based Learning from the Point of View of Economics Students

  1. SYS0276770
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502083839.6
    014
      
    $a 2-s2.0-85107790604 $2 SCOPUS
    014
      
    $a 000657179100042 $2 WOS
    017
    70
    $a 10.18421/TEM102-42 $2 DOI
    035
      
    $a 313996 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20210702a2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a RS
    200
    1-
    $a Project Based Learning from the Point of View of Economics Students $f Zuzana Chmelárová, Andrea Čonková
    321
      
    $a Registrovaný: Web of Science
    321
      
    $a Registrovaný: Scopus
    330
      
    $a Vnímanie projektového učenia študentmi vysokých a stredných škôl. Porovnanie odpovedí študentov vysokých škôl a stredných škôl ukázalo pozitívny trend v širšom zapojení projektového učenia do vyučovacieho procesu za posledné roky. Z pohľadu študentov ekonómie je projektové učenie hodnotené kladne.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0245588 $1 011 $a 2217-8309 $a 2217-8333 $1 200 1 $a Tem Journal: Technology, Education, Management, Informatics $e Journal of the Association for Information Communication Technologies, Education and Science $v Vol. 10, no. 2 (2021), pp. 832-838 online $1 210 $a Novi Pazar $c UIKTEN
    541
    1-
    $a Projektové vzdelávanie z pohľadu študentov ekonómie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005128 $a projekty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006256 $a školy stredné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006261 $a školy vysoké
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0054867 $a Chmelárová $b Zuzana $p EUBFNHKPG $4 070 $9 50 $f 1967- $T Katedra pedagogiky FNH - zrušená
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0057546 $a Čonková $b Andrea $p EUBFNHKPG $4 070 $9 50 $f 1982- $T Katedra pedagogiky FNH - zrušená
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210702 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.