Number of the records: 1
Changes in the Attitudes of Hungarian Shoppers in Times of Crisis
Title Changes in the Attitudes of Hungarian Shoppers in Times of Crisis Translation Zmeny v postojoch maďarských nakupujúcich v časoch krízy Author info Mária Törőcsik, László Csóka, Péter Németh, Ágnes Neulinger Author Törőcsik Mária Co-authors Csóka László Németh Péter Neulinger Ágnes Source document Financial and Economic Review : Scientific Journal of the Magyar Nemzeti Bank. Vol. 22, no. 4 (2023), pp. 82-106. - Budapest : Magyar Nemzeti Bank, 2023. ISSN 2415-9271 DOI 10.33893/FER.22.4.82 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Hungary Keywords správanie spotrebiteľa * nákup * kríza * pandémia * vojny * kríza hospodárska * zmeny klimatické * výskum kvantitatívny * prieskum * Maďarsko Annotation Svet momentálne čelí najmenej štyrom simultánnym krízam - stále relevantný tieň pandémie Covid-19, dôsledky rusko-ukrajinskej vojny, hospodárska kríza s výraznými inflačnými tlakmi a klimatická kríza. Každá z týchto kríz ovplyvňuje spotrebiteľské a nákupné správanie. Táto štúdia má prispieť k pochopeniu vzťahu medzi krízovými situáciami a nakupovaním. Zistenia sú založené na výsledkoch online prieskumu uskutočneného medzi 7. júlom a 20. júlom 2022 na vzorke 1 000 respondentov reprezentatívnej maďarskej populácie vo veku 18–74 rokov. Skúmanie, ako sa mení postoj ľudí k nakupovaniu v dôsledku rôznych kríz, ktoré v súčasnosti zažívame. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2023: 4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 606 KB publicly available article
Number of the records: 1