Number of the records: 1  

Väčšina produktov sa dnes vo svete kupuje vďaka silnej značke

  1. Title Väčšina produktov sa dnes vo svete kupuje vďaka silnej značke
    Author infoVladimír Pauco
    Author Pauco Vladimír
    Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 10, č. 32 (9. augusta 2000), s. 12A. - Bratislava : TREND Holding, 2000. ISSN 1335-0684
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * manažment * riadenie podnikové * značky maloobchodné * predaj * tovar značkový * brand manažment * logo * obaly
    AnnotationV posledných rokoch vystupuje do popredia marketing ako rozhodujúca disciplína pri umiestňovaní produktov na trhu. Nový koncept marketingu - branding. Brand manažment produkty už predpredáva a vytvára značky v mysli zákazníkov. Kvalitnú značku oceňujú spotrebitelia vernosťou výrobkom firmy. Udžiavanie značky.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2000: 21-40

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.