Number of the records: 1  

Agentury pro průskum trhu: setrvalá perspektiva

  1. Title Agentury pro průskum trhu: setrvalá perspektiva
    Author infoaut. Zdeněk Švácha
    Author Švácha Zdeněk
    Source document Marketing magazine. Č. 11 (2003), s. 25-26 [čes. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Keywords marketing * trh * trh svetový * prieskum trhu * agentúry * výskum trhu * ESOMAR
    AnnotationStručná charakteristika spoločnosti ESOMAR. Globálny obrat agentúr pre prieskum trhu v roku 2002 podľa celosvetovej štúdie ESOMAR. Desať najväčších svetových trhov v roku 2002. Najväčšie svetové agentúry pre výskum trhu za rok 2002 - skupina TOP 25.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.