Number of the records: 1  

Vplyv štátu na fungovanie obchodu na vnútornom trhu v súčasných podmienkach

  1. Title Vplyv štátu na fungovanie obchodu na vnútornom trhu v súčasných podmienkach
    Author infoaut. Zuzana Francová
    Author Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 4 (2003), s. 7-11. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Keywords obchod * trh vnútorný * maloobchod * Európska únia * politika obchodná * politika hospodárska * správa štátna * organizácie * organizácie medzinárodné * orgány štátne
    AnnotationHlavné faktory pôsobiace na obchod. Projekt jednotného vnútorného trhu v krajinách EÚ. Špecifické trendy pre obchodné podnikanie. Postavenie obchodu na vnútornom trhu a vplyv štátu na jeho fungovanie. Obchodný systém. Vplyv hospodárskej politiky na politiku obchodu na vnútornom trhu. Účel zriaďovania nositeľov hospodárskej politiky. Prehľad nositeľov hospodárskej politiky. Orgány riadenia hospodárstva v oblasti obchodu na vnútornom trhu. Vplyv orgánov štátnej správy na fungovanie trhu. Predpoklady pre rozvoj oblasti maloobchodu. Nástroje na ovplyvňovanie rozvoja maloobchodnej siete obce.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE03 00420-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.