Number of the records: 1
Vplyv štátu na fungovanie obchodu na vnútornom trhu v súčasných podmienkach
Title Vplyv štátu na fungovanie obchodu na vnútornom trhu v súčasných podmienkach Author info aut. Zuzana Francová Author Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 4 (2003), s. 7-11. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh Keywords obchod * trh vnútorný * maloobchod * Európska únia * politika obchodná * politika hospodárska * správa štátna * organizácie * organizácie medzinárodné * orgány štátne Annotation Hlavné faktory pôsobiace na obchod. Projekt jednotného vnútorného trhu v krajinách EÚ. Špecifické trendy pre obchodné podnikanie. Postavenie obchodu na vnútornom trhu a vplyv štátu na jeho fungovanie. Obchodný systém. Vplyv hospodárskej politiky na politiku obchodu na vnútornom trhu. Účel zriaďovania nositeľov hospodárskej politiky. Prehľad nositeľov hospodárskej politiky. Orgány riadenia hospodárstva v oblasti obchodu na vnútornom trhu. Vplyv orgánov štátnej správy na fungovanie trhu. Predpoklady pre rozvoj oblasti maloobchodu. Nástroje na ovplyvňovanie rozvoja maloobchodnej siete obce. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E03 00420-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 1-4
article
Number of the records: 1