Number of the records: 1  

Produktový marketing U. S. Steel Košice

  1. Title Produktový marketing U. S. Steel Košice
    Author infoaut. Štefan Sklenár
    Author Sklenár Štefan
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 4 (2003), s. 14-17. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * produkty * stratégia marketingová * hutníctvo * výrobky hutnícke * konkurencieschopnosť * oceliarne * oceľ * komunikácia marketingová * spokojnosť zákazníkov
    AnnotationFirmy a produktové stratégie. Stručná charakteristika korporácie U. S. Steel Corporation. Charakteristika produktu hute. Produkty a produkcia U. S. Steel Košice. Svetový trh ocele. Ťažisko marketingu produktu v U. S. Steel Košice. Marketingový prístup k produktu. Cieľ moderného produktového marketingu. Vytvorenie tzv. produktových marketingových tímov. Vypracovanie marketingovej štúdie, jej obsah. Technický servis pre zákazníka. Spokojnosť zákazníka a jej hodnotenie. Výskum a vývoj nových výrobkov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.