Number of the records: 1
Vybrané problémy kvality služieb regiónu CR
SYS 0010121 LBL 02266naa$$2200385$$$450$ 005 20230118075608.9 100 $a 20040601d1997łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Vybrané problémy kvality služieb regiónu CR $f Gabriela Bartáková 300 $a Príspevok tematicky i obsahovo nadväzuje na výskumnú úlohu GAT č. 18-519-412 Ekonomická analýza služieb a cestovného ruchu v povodí Dunaja a Váhu 330 $a Kvalita ponúkaného produktu, vrátane kvality služieb ako cieľ každého podniku ľubovoľného odvetvia. Oblasť služieb vo výskumnej správe KSaCR za rok 1994. Problematika kvality služieb. Zákazník ako základná cieľová orientácia stratégie kvality každého podniku. "Kvalita" - kľúčový faktor rozhodovania o kúpe. Nová požiadavka smerujúca k rastu odbornej spôsobilosti a k zmene vzťahov personálu k zákazníkovi. Riešenie problémov - vypracovanie noriem kvality a tzv. projektu kvality. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0007067 $1 010 $a 80-225-0931-0 $1 200 1 $a Ekonomická analýza služieb a cestovného ruchu v povodí Dunaja a Váhu $e zborník príspevkov k riešenej výskumnej úlohe $v S. 190-193 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 1997 $1 215 $a 235 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005745 $a služby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004303 $a podnik služieb 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006037 $a stratégia podniková 675 $a 338.46 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000170 $x Služby. Terciárny sektor 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020441 $a Bartáková $b Gabriela $p EUBOBFKSC $4 070 $T Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20040601 $g AACR2
Number of the records: 1