Number of the records: 1  

Vybrané problémy kvality služieb regiónu CR

  1. SYS0010121
    LBL
      
    02266naa$$2200385$$$450$
    005
      
    20230118075608.9
    100
      
    $a 20040601d1997łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vybrané problémy kvality služieb regiónu CR $f Gabriela Bartáková
    300
      
    $a Príspevok tematicky i obsahovo nadväzuje na výskumnú úlohu GAT č. 18-519-412 Ekonomická analýza služieb a cestovného ruchu v povodí Dunaja a Váhu
    330
      
    $a Kvalita ponúkaného produktu, vrátane kvality služieb ako cieľ každého podniku ľubovoľného odvetvia. Oblasť služieb vo výskumnej správe KSaCR za rok 1994. Problematika kvality služieb. Zákazník ako základná cieľová orientácia stratégie kvality každého podniku. "Kvalita" - kľúčový faktor rozhodovania o kúpe. Nová požiadavka smerujúca k rastu odbornej spôsobilosti a k zmene vzťahov personálu k zákazníkovi. Riešenie problémov - vypracovanie noriem kvality a tzv. projektu kvality.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0007067 $1 010 $a 80-225-0931-0 $1 200 1 $a Ekonomická analýza služieb a cestovného ruchu v povodí Dunaja a Váhu $e zborník príspevkov k riešenej výskumnej úlohe $v S. 190-193 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 1997 $1 215 $a 235 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005745 $a služby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004303 $a podnik služieb
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006037 $a stratégia podniková
    675
      
    $a 338.46 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000170 $x Služby. Terciárny sektor
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020441 $a Bartáková $b Gabriela $p EUBOBFKSC $4 070 $T Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20040601 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.