Number of the records: 1  

Voľba marketingu pre subjekty agrokomplexu v procese globalizácie

  1. Title Voľba marketingu pre subjekty agrokomplexu v procese globalizácie
    Author infoJuraj Chebeň
    Author Chebeň Juraj
    Source document Ekonomika firiem 2003 : zborník z medzinárodnej konferencie : Snina, 18.-19.9.2003, I. diel. S. 71-79. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003 / Varcholová Tatiana ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-1737-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords globalizácia * marketing globálny * agrokomplex * agropotravinárstvo * poľnohospodárstvo * spotrebitelia
    AnnotationGlobálny marketing a jeho význam. Pôsobenie globalizácie a uplatňovanie globálneho marketingu v agrokomplexe. Riziká a pozitíva globálneho marketingu a globalizácie pre agropotravinársky sektor SR.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.