Number of the records: 1
Voľba marketingu pre subjekty agrokomplexu v procese globalizácie
Title Voľba marketingu pre subjekty agrokomplexu v procese globalizácie Author info Juraj Chebeň Author Chebeň Juraj Source document Ekonomika firiem 2003 : zborník z medzinárodnej konferencie : Snina, 18.-19.9.2003, I. diel. S. 71-79. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003 / Varcholová Tatiana ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-1737-2 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords globalizácia * marketing globálny * agrokomplex * agropotravinárstvo * poľnohospodárstvo * spotrebitelia Annotation Globálny marketing a jeho význam. Pôsobenie globalizácie a uplatňovanie globálneho marketingu v agrokomplexe. Riziká a pozitíva globálneho marketingu a globalizácie pre agropotravinársky sektor SR. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1