Number of the records: 1
Marketingová koncepcia pre rozvoj regiónov
Title Marketingová koncepcia pre rozvoj regiónov Author info Viera Čihovská Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomika firiem 2003 : zborník z medzinárodnej konferencie : Snina, 18.-19.9.2003, I. diel. S. 194-200. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003. ISBN 80-225-1737-2 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords rozvoj regionálny * marketing regionálny * nástroje marketingové * práca s verejnosťou Annotation Podstata, význam a aktívne využitie regionálneho marketingu v praxi miest a obcí. Marketingové nástroje a ich využitie v rozvoji regiónu - produkt, cena, distribúcia, komunikácia, public relations. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
article
Number of the records: 1