Number of the records: 1
Stratégia úspešného uzavretia obchodu prostredníctvom obchodného zástupcu
Title Stratégia úspešného uzavretia obchodu prostredníctvom obchodného zástupcu Author info Rastislav Forejt Author Forejt Rastislav Source document Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052 : zborník z vedeckého seminára : január 2001. S. 62-66. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM / Štensová Antónia ; Richterová Kornélia ; Obchodná fakulta EU Katedra marketingu. ISBN 80-225-1372-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords stratégia obchodná * zástupcovia obchodní * zákazníci * organizácia predaja * starostlivosť o zákazníkov Annotation Úspešné uzavretie obchodu je podmienené aj použitím vhodnej stratégie. Významnú úlohu ďalej zohráva obchodný zástupca, ktorý musí poznať náplň a cieľ stratégie a riadiť sa podľa nej. Najdôležitejšie okruhy stratégie: vyhľadávanie a posudzovanie potenciálnych zákazníkov, príprava obchodného zástupcu na nadviazanie kontaktu so zákazníkom, nadviazanie kontaktu so zákazníkom, prezentácia a demonštrácia produktu, zvládnutie námietok zákazníka, samotné uzatvorenie obchodu, starostlivosť po uskutočnení predaja. Úlohy a praktický postup obchodného zástupcu. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1