Number of the records: 1  

Six Sigma and its application in marketing

  1. Title Six Sigma and its application in marketing
    TranslationSix Sigma a jej aplikácia v marketingu
    Author infoJiří Dostál
    Author Dostál Jiří
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 15, č. 3 (2005), s. 16-19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2005. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy
    Keywords systémy riadenia * nástroje riadenia * metódy riadenia * metodológia * Six Sigma * podnik * výkonnosť
    AnnotationZavádzanie metodológie Six Sigma ako filozofie riadenia, zameranej na zlepšenie výkonnosti podniku, zníženie nákladov, zvýšenie spokojnosti zákazníkov a ziskovosti. Prínosy zavedenia metodológie Six Sigma. Marketing a Six Sigma. Význam metodológie v globálnej ekonomike.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.