Number of the records: 1
Mediální referenční skupiny II
Title Mediální referenční skupiny II Author info Jan Koudelka Author Koudelka Jan Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 2, č. 12 (Prosinec 2005), s. 32-33. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * podpora predaja * komunikácia masová * produkty * médiá * televízia * tlač * muži * ženy * deti * mládež * rodina * príroda Annotation Pokračovanie článku z predchádzajúceho čísla. Výskum Vysokej školy ekonomickej v Prahe, ktorý mapoval zapojenie referenčných skupín do mediálnej marketingovej komunikácie. Porovnanie inzercie čekých a zahraničných tlačených médií. Porovnanie zahraničných a českých televíznych šotov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-12 + 9 príl
article
Number of the records: 1