Number of the records: 1
Tendencie marketingu
Title Tendencie marketingu Author info Dana Hrušovská Author Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Podnikateľské prostredie a etika podnikania : zborník z vedeckej konferencie : Bratislava 18.5.2006. S. 62-66. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 / Šúbertová Elena ; Kovaľov Andrej ; Šagátová Slavka ; Podnikateľské prostredie a etika podnikania Vedecká konferencia ; Fakulta podnikového manažmentu EU Katedra podnikovohospodárska. ISBN 80-225-2199-X Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * koncepcie * história * marketing diferencovaný * marketing spoločenský * marketing environmentálny Annotation Historické trendy v rozvoji marketingových koncepcií. Autorka sa zameriava na tri najdôležitejšie krajiny z hľadiska marketingu - Veľkú Britániu, USA a Nemecko. Štádiá v rozvoji marketingu podľa F. Kotlera a ich hlavné rysy. Súčasnosť a budúcnosť patrí ekologickému marketingu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 00086-004, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1