Number of the records: 1
Plánovanie a implementácia CRM
Title Plánovanie a implementácia CRM Translation Planning and implementation of CRM Author info Stanislava Veselovská Author Veselovská Stanislava EUBFNHKHP - Katedra hospodárskej politiky FNH Source document Mladý ekonóm 2006 : spájanie vedy, výskumu a praxe v podmienkach budovania znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 7. júl 2006. S. 107-112. - Bratislava, 2006 : NETRI / Hasprová Mária ; Žák Štefan ; Mladý ekonóm 2006 ; Obchodná fakulta EU Katedra marketingu ; Slovenská marketingová spoločnosť ; Cognitio et sapientia scientific society. ISBN 80-969567-0-1 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * informácie * zákazníci * systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi * automatizácia * systémy informačné Annotation Čo predstavuje CRM (customer relationship management). Zmena anonymných masových kontaktov na individuálne vzťahy so zákazníkmi. Proces plánovania stratégie CRM v siedmich krokoch. Implementácia CRM. Interakcia v CRM - prepojenie marketingu, odbytu a služieb s ohľadom na životný cyklus zákazníka. Desať faktorov úspešnej implementácie. Bariéry úspechu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 00263-001, FNH - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1