Number of the records: 1  

Zdieľaný marketing - spoločný marketing ziskového a neziskového sektora

  1. Title Zdieľaný marketing - spoločný marketing ziskového a neziskového sektora
    TranslationCause-related marketing - mixed marketing of profit and non-profit sector
    Author infoĽudovít Hajduch
    Author Hajduch Ľudovít EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source documentČeská ekonomika v procesu globalizace : 2. sekce: Role a problémy veřejného sektoru v moderním sociálním státě: sborník příspěvků z mezinárodní ekonomické konference Ekonomicko-správní fakulta Masarykovy univerzity 13.9.-14.9.2006. S. 53-57. - Brno : Masarykova univerzita, 2006. ISBN 80-210-4086-6
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * obchod * reklama * dary * zisk * organizácie neziskové * podnik obchodný
    AnnotationZdieľaný - obojstranný marketing založený na princípe spojenia ziskového a neziskového subjektu so ziskovým aj dobročinným cieľom (cause-related marketing). Spojenie filantropických aktivít s komerčnými. Spojenie zákazník - firma - nezisková organizácia. Kroky pre vytvorenie spoločného marketingu. Výhody, ktoré obojstranný marketing prinesie ziskovému a neziskovému sektoru. Riziká zdieľaného - obojstranného marketingu.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 00502-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.