Number of the records: 1
Typologie podle životního stylu a statistické segmentace
Title Typologie podle životního stylu a statistické segmentace Author info Jitka Vysekalová, Jan Herzmann Author Vysekalová Jitka Co-authors Herzmann Jan Source document Marketing magazine. Roč. 11, č. 1 (leden 2007), s. 40-42. - Praha : Mladá fronta, 2007. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * zákazníci * segmentácia trhu * prieskum štatistický * metódy štatistické * analýza zhluková * štýl životný Annotation Dve základné skupiny kvantitatívnej metódy na zistenie štruktúry a veľkosti spotrebiteľských segmentov. Tradičný prístup založený na klasickej štatistike. Typológia, ktorá pripúšťa príslušnosť časti jednotiek k viac ako jednému segmentu (fuzzy matematika). Analýza investičného chovania vyšších príjmových skupín. Segmentácia klientov na základe zhlukovej analýzy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-6
article
Number of the records: 1