Number of the records: 1
Manažment väzieb zákazníkov - nástroj zlepšenia postavenia poisťovateľov na poistnom trhu
Title Manažment väzieb zákazníkov - nástroj zlepšenia postavenia poisťovateľov na poistnom trhu Translation Customers' relationships management - tool of improvement of insurers position on the market Author info Jarmila Buchová Author Buchová Jarmila Source document Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike. Roč. 1, č. 3 (2006), s. 35-40. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2006. ISSN 1336-9105 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 368 - Poisťovníctvo Keywords poisťovníctvo * trh poistný * riadenie vzťahov so zákazníkmi * starostlivosť o zákazníkov * marketing služieb * marketing * manažment * lojálnosť zákazníkov Annotation Rastúci význam manažovania marketingu v poisťovníctve a najmä vytvárania väzieb medzi poisťovňou a klientom. Špecifiká marketingu v poisťovníctve. Etapy vývoja poistného trhu. Manažment väzieb so zákazníkmi, jeho nástroje a ich využitie. Fázy budovania väzieb. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 3
article
Number of the records: 1