Number of the records: 1
Vplyv vnímania rizika na marketingové rozhodovanie
Title Vplyv vnímania rizika na marketingové rozhodovanie Translation Influence of risk perception in marketing decision making Author info Michaela Vasilová, Tomáš Bačo Author Vasilová Michaela EUBPHFKUF - Katedra účtovníctva a financií PHF Co-authors Bačo Tomáš EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Source document Ekonomika a manažment podniku : vedecký časopis pre ekonomickú teóriu a prax = journal for economic theory an practice. Roč. 5, č. 1 (2007), s. 22-30. - Košice : Výskumný ústav stavebnej informatiky, 2010. ISSN 1336-4103 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords manažéri * informácie * rozhodovanie manažérske * procesy podnikové * riziko podnikateľské Annotation Význam informácií v rozhodovacom procese. Zlepšenie kvality a kvantity informácií potrebných pre rozhodovateľa. Vnímanie rizika, jeho meranie a faktory ovplyvňujúce jeho vnímanie. Spracovanie informácií a rizikové rozhodovanie. Informačné riziko. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E07 00817-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-2
article
Number of the records: 1