Number of the records: 1
Marketingová filozofia firiem ako základ trhovej orientácie
Title Marketingová filozofia firiem ako základ trhovej orientácie Author info Elvíra Dudinská Author Dudinská Elvíra EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Source document ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach Marketingová pripravenosť slovenských podnikov v podmienkach vstupu SR do EÚ v rámci globalizácie svetového trhu : zborník výstupov grantovej úlohy VEGA č. 1/9228/02. S. 7-14. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1905-7 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E04 00640-004, PHF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1