Number of the records: 1
Kastomizácia ako zdroj konkurenčnej výhody malého a stredného podniku
SYS 0066022 LBL 01638naa$$2200265$$$450$ 005 20231114075801.1 100 $a 20071030a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Kastomizácia ako zdroj konkurenčnej výhody malého a stredného podniku $f Jozef Kľučka 330 $a Kastomizácia predpokladá pružnú reakciu na požiadavky zákazníka. Je to aktívna účasť zákazníkov na navrhovaní výrobkov. Je to schopnosť vybudovať si konkurenčnú pozíciu s cieľom prilákať zákazníkov a zotrvať na trhu. Malý a stredný podnik musí byť pružnejší v reakcii na podnety zákazníkov, a preto kastomizácia predstavuje možnú marketingovú stratégiu mnohých MSP. Kastomizácia - princípy, riziká implementácie. Kastomizáciu podnik uplatní tam, kde je identifikovaná suma požiadaviek, ktorých uspokojenie je pre podnik efektívne. Kooperatívna, adaptívna, transparentná, kozmetická kastomizácia. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0129760 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 17, č. 3 (2007), s. 18-19 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2007 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004308 $a podnik stredný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007080 $a výhody konkurenčné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004613 $a požiadavky na výrobky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0034884 $a Klučka $b Jozef $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20071030 $g AACR2
Number of the records: 1