Number of the records: 1  

Kastomizácia ako zdroj konkurenčnej výhody malého a stredného podniku

  1. SYS0066022
    LBL
      
    01638naa$$2200265$$$450$
    005
      
    20231114075801.1
    100
      
    $a 20071030a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Kastomizácia ako zdroj konkurenčnej výhody malého a stredného podniku $f Jozef Kľučka
    330
      
    $a Kastomizácia predpokladá pružnú reakciu na požiadavky zákazníka. Je to aktívna účasť zákazníkov na navrhovaní výrobkov. Je to schopnosť vybudovať si konkurenčnú pozíciu s cieľom prilákať zákazníkov a zotrvať na trhu. Malý a stredný podnik musí byť pružnejší v reakcii na podnety zákazníkov, a preto kastomizácia predstavuje možnú marketingovú stratégiu mnohých MSP. Kastomizácia - princípy, riziká implementácie. Kastomizáciu podnik uplatní tam, kde je identifikovaná suma požiadaviek, ktorých uspokojenie je pre podnik efektívne. Kooperatívna, adaptívna, transparentná, kozmetická kastomizácia.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0129760 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 17, č. 3 (2007), s. 18-19 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2007
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004308 $a podnik stredný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007080 $a výhody konkurenčné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004613 $a požiadavky na výrobky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0034884 $a Klučka $b Jozef $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20071030 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.