Number of the records: 1  

Vliv spokojenosti zákazníků na ziskovost podniku

  1. Title Vliv spokojenosti zákazníků na ziskovost podniku
    Author infoHana Lošťáková
    Author Lošťáková Hana
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 17, č. 3 (2007), s. 22-24. - Praha : Česká marketingová společnost, 2007. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords podnik * zisk podnikový * stratégia marketingová * spokojnosť zákazníkov * lojálnosť zákazníkov
    AnnotationOrientácia na zákazníkov a spokojnosť zákazníkov Spokojnosť zákazníkov a ich ziskovosť pre podnik - detailný pohľad. Nespokojnosť zákazníkov a ich odchod z podniku.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.