Number of the records: 1  

Dostupnosť ako nástroj marketingového mixu na zvýšenie konkurencieschopnosti regiónu prostredníctvom vytvárania podmienok pre investorov

  1. Title Dostupnosť ako nástroj marketingového mixu na zvýšenie konkurencieschopnosti regiónu prostredníctvom vytvárania podmienok pre investorov
    Author infoPeter Drábik
    Author Drábik Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 (doba riešenia 1.1.2007-31.12.2009). S. 90-101. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2007. ISBN 978-80-225-2407-0
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing mix * konkurencieschopnosť * regióny * infraštruktúra * lokalizácia * distribúcia * investori * vzdelávanie * kvalita života * parky priemyselné
    AnnotationDostupnosť ako nástroj marketingového mixu. Faktory dostupnosti regiónu. Dostupnosť ako determinant alokácie investorov. Lokálna infraštruktúra. Vzdelávacie zariadenia. Kvalita života. Priemyselné parky. Logistické a distribučné centrá. Integrácia do miestnej komunity.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE07 00654-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.