Number of the records: 1  

Manažérsky rozhodovací proces o vstupe firmy na zahraničný trh

  1. Title Manažérsky rozhodovací proces o vstupe firmy na zahraničný trh
    Author infoJana Magdolenová
    Author Magdolenová Jana
    Source document Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 3, č. 1-2 (2007), s. 73-79. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2007. ISSN 1336-7137
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords procesy rozhodovacie * trh zahraničný * manažéri * manažment * vzťahy hospodárske vonkajšie
    AnnotationRozhodovanie je činnosť, ktorá je súčasťou každodennej práce manažéra na všetkých úrovniach riadenia. V prípade rozhodovania o vstupe na zahraničný trh ide o proces pozostávajúci z niekoľkých etáp (podprocesov), pričom každá z týchto etáp je zároveň samostatným rozhodovacím procesom štrukturalizovaným podľa jednotlivých fáz. Možnosti postupu manažéra v týchto procesoch a popis priebehu konkrétnych fáz.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF88.4 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.