Number of the records: 1  

[Manažment a marketing služieb]

  1. Title [Manažment a marketing služieb]
    Author infoMiroslava Szarková
    Author Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 36, č. 4 (2007), s. 564-565. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2007. ISSN 0323-262X
    Review document Manažment a marketing služieb / Valéria Michalová. - Bratislava : Vydavateľstvo Daniel NETRI, 2006
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.46 - Služby. Terciárny sektor
    Keywords recenzie * manažment * marketing * služby
    AnnotationRecenzia na vysokoškolskú učebnicu Manažment a marketing služieb. Autorka v dvanástich kapitolách venuje pozornosť základným problémom, ktoré v oblasti rozvíjajúcich sa služieb v Slovenskej republike v kontexte vývojových tendencií globalizujúceho sa trhu Európskej únie vznikajú a nadobúdajú pozitívne, neutrálne alebo výrazne negatívne významy a vplyvy.
    Public work categoryNotice in scientific magazines and year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 00220-005, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.