Number of the records: 1
[Manažment a marketing služieb]
Title [Manažment a marketing služieb] Author info Miroslava Szarková Author Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 36, č. 4 (2007), s. 564-565. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2007. ISSN 0323-262X Review document Manažment a marketing služieb / Valéria Michalová. - Bratislava : Vydavateľstvo Daniel NETRI, 2006 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.46 - Služby. Terciárny sektor Keywords recenzie * manažment * marketing * služby Annotation Recenzia na vysokoškolskú učebnicu Manažment a marketing služieb. Autorka v dvanástich kapitolách venuje pozornosť základným problémom, ktoré v oblasti rozvíjajúcich sa služieb v Slovenskej republike v kontexte vývojových tendencií globalizujúceho sa trhu Európskej únie vznikajú a nadobúdajú pozitívne, neutrálne alebo výrazne negatívne významy a vplyvy. Public work category Notice in scientific magazines and year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 00220-005, FPM - Archív EPC, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-4
article
Number of the records: 1