Number of the records: 1  

Stratégia medzinárodného podnikania

  1. FERENČÍKOVÁ, Soňa - FIFEKOVÁ, Martina - VÁŽAN, Marek - KRAJČÍK, Daniel - CHOVANEC, Rastislav. Stratégia medzinárodného podnikania : (prípadové štúdie II). 3. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 272 s. ISBN 978-80-225-2603-6
    Ohlasy:
    [4] PAPPOVÁ, Alexandra. Stratégie vstupu multinacionálnych korporácií na zahraničné trhy. In Merkúr 2009: výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy. Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. S. 253-257. ISBN 978-80-225-2856-6. CD-ROM. PMVP 2316068.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.