Number of the records: 1
Generické marketingové stratégie
SYS 0082987 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502071931.7 100 $a 20081014d2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Generické marketingové stratégie $f Dagmar Lesáková 330 $a Návrh typológie marketingových stratégií podnikov so sídlom v SR. Zostavenie typológie na báze výsledkov hodnotení správania sa vzorky 125 podnikov. Použitie clustrovej analýzy - vytvorenie skupín - clustrov podnikov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0082815 $1 010 $a 978-80-225-2619-7 $1 200 1 $a Aktuálne otázky výskumu v ekonómii a manažmente $e zborník vedeckých statí $v S. 101-108 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2008 $1 215 $a 224 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006678 $a typológia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 610 1-
$9 eu_un_auth*0005760 $a klaster 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $f 1949- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20081014 $g AACR2
Number of the records: 1