Number of the records: 1  

Význam spotrebiteľskej politiky pre rozvoj vzťahového marketingu - bezpečnosť produktov na trhu

  1. Title Význam spotrebiteľskej politiky pre rozvoj vzťahového marketingu - bezpečnosť produktov na trhu
    TranslationImportance of consumer policy for development of relational marketing - product safety in the market
    Author infoMarína Korčoková
    Author Korčoková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti podniku : medzinárodné vedecké kolokvium : zborník príspevkov k vedeckému projektu VEGA 1/4600/07 : Bratislava, október 2008. S. 40-47. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2008. ISBN 978-80-225-2624-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords spotrebitelia * ochrana spotrebiteľa * ochrana zdravia * bezpečnosť potravinová * bezpečnosť výrobkov * liečivá * hračky * systémy informačné * smernice * Európska únia
    AnnotationZásady spotrebiteľskej politiky. Základné zásady - ochrana zdravia spotrebiteľov a bezpečnosť produktov. Problematika bezpečnosti produktov. Bezpečnosť potravín. Bezpečnosť liečiv a zdravotníckych pomôcok. Bezpečnosť hračiek.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 01605-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.