Number of the records: 1  

Vybrané faktory ovplyvňujúce vernosť značke spotrebiteľa na slovenskom trhu športovej obuvi

  1. Title Vybrané faktory ovplyvňujúce vernosť značke spotrebiteľa na slovenskom trhu športovej obuvi
    Author infoPavol Kita
    Author Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 [doba riešenia 1.1.2007-31.12.2009]. S. 76-93. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2632-6
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Keywords značky výrobkov * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * obuv * šport * prieskum spotrebiteľský * Slovensko
    AnnotationProblematika vernosti spotrebiteľa ku značke. Vybrané faktory ovplyvňujúce vernosť spotrebiteľa ku značke. Prieskum venovaný skúmaniu vzťahu spotrebiteľ - značka. Všeobecná metodológia prieskumu. Odpovede na hypotézy.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 01606-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.