Number of the records: 1
Recenzia publikácie: Marketing kultúry
Title Recenzia publikácie: Marketing kultúry Author info Peter Filo Author Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document euroRegióny : magazín pre rozvoj regiónov. Roč. 5, č. 2 (2007), s. 16. - Bratislava : ERA OZ, 2007. ISSN 1336-605X Review document Základy marketingu v umení a kultúre / Mária Tajtáková. - Nesluša : Progressus Slovakia, 2007 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * nástroje marketingové * kultúra * umenie * zákazníci * recenzie Annotation Recenzia na publikáciu Márie Tajtákovej: Základy marketingu v umení a kultúre. Autorka publikácie analyzuje vývoj ekonomických nástrojov v kultúre a zároveň popisuje nové možnosti, ako by mali postupovať štátne aj súkromné organizácie, aby sa kultúrna činnosť rozvíjala. Prístup organizácií k využívaniu marketingových nástrojov, ktoré umožňujú etablovanie kultúrnych aktivít vo vzťahu k potenciálnym užívateľom. Public work category Notice in scientific magazines and year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E07 00985-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-6
article
Number of the records: 1