Number of the records: 1
Formálne komunikačné nástroje a marketingová komunikácia
Title Formálne komunikačné nástroje a marketingová komunikácia Author info Miroslava Szarková, Alexandra Drgová, Oľga Ružičková Author Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Co-authors Drgová Alexandra EUBFPM - Fakulta podnikového manažmentu EU Ružičková Oľga EUBFPM - Fakulta podnikového manažmentu EU Source document Médiá, spoločnosť, mediálna fikcia : zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou, 31.3.-1.4.2008, Trnava. S. 143-144. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2008. ISBN 978-80-8105-072-5 Note VEGA 1/4591/07 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Keywords komunikácia firemná * komunikácia interná * komunikácia marketingová * zamestnanci * tímy pracovné * kultúra podniková * porady * konferencie * noviny Annotation Klasifikácia jednotlivých formálnych komunikačných nástrojov z pohľadu potrieb marketingovej komunikácie podniku. Analýza súčasného stavu chápania formálnych komunikačných nástrojov ako produktov podnikových kultúr, reklamného a mediálneho priemyslu. Public work category Invited reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 00097-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1