Number of the records: 1  

Možnosti aplikácie marketingového výskumu

  1. Title Možnosti aplikácie marketingového výskumu
    TranslationApplication possibilities of marketing research
    Author infoMiroslav Majtán, Peter Šinský
    Author Majtán Miroslav EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Co-authors Šinský Peter EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2009 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 14.5.2009 Bratislava. S. 525-529. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2009. ISBN 978-80-225-3738-5
    Výstup z projektu VEGA 1/0486/08 Rozvoj a implementácia projektového manažmentu v malých a stredných podnikoch
    NoteVEGA 1/0486/08
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords výskum marketingový * stratégia marketingová * nástroje marketingové * spotrebitelia * reklama * tvorba cien
    AnnotationPojem marketingový výskum. Možné aktivity marketingového výskumu. Vývoj techník marketingového výskumu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01014-042, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.