Number of the records: 1  

Marketingový plán vo vybranej organizácii Integra, o.z. Michalovce

  1. Title Marketingový plán vo vybranej organizácii Integra, o.z. Michalovce : bakalárska práca
    Author infoAnna Klocháňová, škol. Jana Hurová
    Author Klocháňová Anna
    Another authors Hurová Jana (Školiteľ (konzultant))
    Corporation Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu
    Issue dataKošice, 2009. - 63 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number839724

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce942.3 KBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.