Number of the records: 1  

ITIL prostriedok riadenia a kvality služieb

  1. Title ITIL prostriedok riadenia a kvality služieb
    Author infoMichal Bróska
    Author Bróska Michal
    Source document Kvalita : odborný časopis o systémoch manažérstva. Roč. 17, č. 3 (2009), s. 36-38. - Žilina : MASM, 2009. ISSN 1335-9231
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.56 - Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami
    Keywords riadenie kvality * služby * služby informačné * technológie informačné * hodnota pridaná
    AnnotationIT služba ako tvorca pridanej hodnoty. Parametre kvality IT služieb. Rámec pre poskytovanie kvalitných IT služieb. Aplikácia odporúčaní ITIL pri riadení IT organizácie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.