Number of the records: 1
Nové formy komunikácie v mieste predaja
Title Nové formy komunikácie v mieste predaja Parallel title New forms of in-store communication Author info Nikoleta Benciová, Ivan Bzdúšek, Veronika Nekolová Author Benciová Nikoleta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Bzdúšek Ivan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Nekolová Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. S. 125-132. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * reklama * podpora predaja * digitalizácia * technológie informačné * technológie komunikačné * zákazníci * inovácia Annotation Komunikácia v mieste predaja ako dôležitý faktor, ktorý dokáže ovplyvniť zákazníka a narušiť tak jeho naučený a automatický nakupovací proces. Efektívnosť komunikačných nástrojov v in-store. Inovácie využívané pri komunikácii v mieste predaja. Nové digitálne technológie. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01214-015, originál dokumentu
article
Number of the records: 1