Number of the records: 1
Voice of customer and methods in its identification
SYS 0120651 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502072348.8 100 $a 20101027a2010łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Voice of customer and methods in its identification $f Lenka Pčolinská 330 $a Dôležitosť analýzy požiadaviek zákaznika, resp. požiadaviek iných subjektov a prezentácia metód využiteľných pri týchto analýzach. Jednotlivé metódy služiace k analýze "hlasu zakaznika" sú vo všeobecnosti využíivané najmä vo vyrobných koncernoch zameraných na zlepšovanie a vývoj produktov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0120543 $1 011 $a 1337-6020 $1 200 1 $a Acta oeconomica Cassoviensia $e scientific journal $v Roč. 3, č. 2 (2010), s. 57-66 $1 210 $a Košice $c PHF EU Košice $d 2010 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004317 $a podnik výrobný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001077 $a analýza ekonomická 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0016144 $a Pčolinská $b Lenka $p EUBPHFKMR $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu a obchodu PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101027 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1