Number of the records: 1
Súčasné trendy marketingu v teórii a v praxi
Title Súčasné trendy marketingu v teórii a v praxi Translation Nowadays trends of marketing in the theory and praxes Author info Viera Čihovská, Eva Hvizdová, Jana Kováčová Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Hvizdová Eva ml. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Kováčová Jana Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 3, č. 12 (2010), s. 483-496. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
Note VEGA 1/0251/08 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * ekonomika vedomostná * firmy * manažment * globalizácia * marketing sociálny * marketing spoločenský Annotation Poznatková ekonomika ako hybná sila rozvoja firiem na trhu. Off-line a on-line procesy generovania vedomostí. Marketing v podmienkach globalizácie. Koncepcia európskeho marketingu. Spoločensky zodpovedný marketing. Dobročinný marketing (Cause-related marketing. Charakteristika sociálneho marketingu. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01675-002, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2010: 9-12
article
Number of the records: 1