Number of the records: 1
The Impact of the Economic Cycle Changes on the Individual Subjects' Behaviour with the Application to the Advertising Market
Title The Impact of the Economic Cycle Changes on the Individual Subjects' Behaviour with the Application to the Advertising Market Translation Vplyv zmien ekonomického cyklu na správanie jednotlivých subjektov s aplikáciou na reklamný trh Author info Andrej Miklošík Author Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Crisis situations in the Czecho-Slovak context after 1989. S. 97-107. - Prague : Central European Centre for Mission Studies, 2011. ISBN 978-80-903986-5-8 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * výdavky * kríza hospodárska * správanie spotrebiteľa Annotation Regulácia výdavkov v podnikoch v čase hospodárskej krízy. Výdavky na reklamu. Vnímanie reklamy cieľovým publikom. Rôzne prístupy tvorcov reklamy k stratégii riadenia rozpočtu na reklamu. Reklama je determinovaná aj spotrebiteľským správaním. Public work category Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 00721-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1