Number of the records: 1
Budúcnosť hodnotového reťazca
Title Budúcnosť hodnotového reťazca Author info Mária Dzurová Author Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Diagnostika podniku, controlling a logistika : zborník príspevkov zo VI. medzinárodnej vedeckej konferencie, Žilina, 12. – 13. apríl 2012. S. 117-123. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2012. ISBN 978-80-554-0502-5 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Note VEGA 1/0047/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 164 - Matematická logika. Logistika Keywords podnik * Slovensko * konkurencieschopnosť * Európska únia * reťazce dodávateľsko-odberateľské * marketing strategický Annotation Budúcnosť hodnotového reťazca definuje víziu celkového hodnotového reťazca založeného na dodávateľskom reťazci, ktorý začína od zdrojov, postupuje výrobou, distribúciou až do maloobchodu ku konečnému spotrebiteľovi. Riešiť hodnotový reťazec podmieňujú zmeny riadenia dodávateľských reťazcov, ktoré musia akceptovať trendy smerom k udržateľnosti, merateľným ukazovateľom efektívnosti, návratnosť investícií, návrat hodnoty značky aj zásob. Význam hodnotového reťazca. Dodávateľský reťazec a jeho budúcnosť. Perspektívy a zefektívnenie SCM. Sedem kompetencií pre strategické smerovanie SCM. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 00263-007, originál dokumentu
article
Number of the records: 1