Number of the records: 1
Is the arts participation sustainable during the times of economic recession?
Title Is the arts participation sustainable during the times of economic recession? Parallel title Je návštevnosť umenia a kultúry udržateľná v čase ekonomickej recesie? Author info Mária Tajtáková Author Tajtáková Mária EUBNCE - Národné centrum európskych a globálnych štúdií SR pri EU Source document Manažment v 21. storočí: problémy a východiská : udržateľnosť ako pohyblivý cieľ? Ekonomické, sociálne, kultúrne, etické a ekologické problémy v čase ekonomickej recesie : zborník recenzovaných príspevkov [z konferencie] : Bratislava, 25. apríl 2012. S. 41-48. - Trenčín : [Vysoká škola manažmentu v Trenčíne], 2012. ISBN 978-80-89306-14-5 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * marketing manažment * kultúra * umenie * statky kultúrne * správanie spotrebiteľa * kríza hospodárska Annotation Skúmanie spotreby kultúrnych statkov a služieb z hľadiska jej udržateľnosti v čase hospodárskej krízy. Redukovanie výdavkov kultúrnych organizácií na marketingové aktivity. Následky zníženia návštevnosti kultúrnych podujatí. Výsledky výskumu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
article
Number of the records: 1