Number of the records: 1  

Vybrané komponenty budovania značky v prostredí e-biznisu

  1. Title Vybrané komponenty budovania značky v prostredí e-biznisu
    Parallel titleSelected components of brand building in the e-business environment
    Author infoAndrej Miklošík
    Author Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentTrendy budovania a riadenia značky 1. vydanie : zborník príspevkov v rámci projektu VEGA 1/1051/11. S. 64-71. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2011. ISBN 978-80-223-3168-5
    Výstup z projektu VEGA 1/1051/11 Analýza strategických procesov budovania a riadenia značky v kontexte homogenizácie a individualizácie potrieb spotrebiteľov
    NoteVEGA 1/1051/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing manažment * stratégia marketingová * nástroje marketingové * internet * marketing interaktívny * stránky webové * obchod elektronický * značky kvality * značky výrobné
    AnnotationIdentifikácia faktorov, ktoré majú bezprostredný vplyv na efektivitu budovania značky v prostredí e-biznisu. Marketingová stratégia v online prostredí. Konkurencia a interaktívna komunikácia so zákazníkom.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 00462-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.