Number of the records: 1
Vybrané komponenty budovania značky v prostredí e-biznisu
Title Vybrané komponenty budovania značky v prostredí e-biznisu Parallel title Selected components of brand building in the e-business environment Author info Andrej Miklošík Author Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Trendy budovania a riadenia značky 1. vydanie : zborník príspevkov v rámci projektu VEGA 1/1051/11. S. 64-71. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2011. ISBN 978-80-223-3168-5 Výstup z projektu VEGA 1/1051/11 Analýza strategických procesov budovania a riadenia značky v kontexte homogenizácie a individualizácie potrieb spotrebiteľov
Note VEGA 1/1051/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing manažment * stratégia marketingová * nástroje marketingové * internet * marketing interaktívny * stránky webové * obchod elektronický * značky kvality * značky výrobné Annotation Identifikácia faktorov, ktoré majú bezprostredný vplyv na efektivitu budovania značky v prostredí e-biznisu. Marketingová stratégia v online prostredí. Konkurencia a interaktívna komunikácia so zákazníkom. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 00462-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1