Number of the records: 1
Analýza vplyvu mediálnej aktivity bánk na ich predaje
SYS 0161016 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072808.9 100 $a 20121018d2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Analýza vplyvu mediálnej aktivity bánk na ich predaje $f Monika Kelemenová 301 $a VEGA 1/0613/12 330 $a Implementácia marketingu na podmienky slovenského hypotekárneho trhu. Predaj hypotekárnych úverov za prvý polrok 2011 a marketingová komunikácia bánk. 463 -1
$1 010 $a 978-80-554-0560-5 $1 200 1 $a Revue mladých vedcov $e zborník vedeckých prác doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov $v S. 106-110 $1 210 $a Žilina $c EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity $d 2012 $1 215 $a 266 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001202 $a banky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006610 $a trh hypotekárny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002406 $a hypotéky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004797 $a predaj 675 $a 336.71 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000145 $x Bankovníctvo. Banky 700 -1
$3 eu_un_auth*0031414 $a Kelemenová $b Monika $p EUBFNHKBF $9 100 $4 070 $T Katedra bankovníctva a medzinárodných financií FNH 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20121018 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1