Number of the records: 1  

Analýza vplyvu mediálnej aktivity bánk na ich predaje

  1. SYS0161016
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072808.9
    100
      
    $a 20121018d2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Analýza vplyvu mediálnej aktivity bánk na ich predaje $f Monika Kelemenová
    301
      
    $a VEGA 1/0613/12
    330
      
    $a Implementácia marketingu na podmienky slovenského hypotekárneho trhu. Predaj hypotekárnych úverov za prvý polrok 2011 a marketingová komunikácia bánk.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-554-0560-5 $1 200 1 $a Revue mladých vedcov $e zborník vedeckých prác doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov $v S. 106-110 $1 210 $a Žilina $c EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity $d 2012 $1 215 $a 266 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001202 $a banky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006610 $a trh hypotekárny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002406 $a hypotéky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004797 $a predaj
    675
      
    $a 336.71 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000145 $x Bankovníctvo. Banky
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0031414 $a Kelemenová $b Monika $p EUBFNHKBF $9 100 $4 070 $T Katedra bankovníctva a medzinárodných financií FNH
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20121018 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.