Number of the records: 1
Geomarketingové systémy na odhad trhu
Title Geomarketingové systémy na odhad trhu Parallel title Geo-marketing systems upon assessment marketing Author info Jamal Hasan Author Hasan Jamal EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Source document Možnosti využitia geografického informačného systému v maloobchode ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilnenia konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. S. 7-17. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3521-2 Výstup z projektu VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
Note VEGA 1/0039/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika Keywords marketing * marketing mix * marketing územia * spotrebitelia * centrá nákupné * nákup * systémy informačné geografické Annotation Vedná disciplína geomarketing, geomarketingové systémy. Prínos geomarketingu pre firmy. Analýza nákupného správania vysokoškolsky vzdelaných ľudí, ich preferencie vo výbere maloobchodných predajní, zistenie spôsobu dopravy na území Bratislavy, výšky príjmu a nákupné dni. Údaje budú využité pre vytvorenie efektívnej marketingovej a komunikačnej kampane. Vďaka grafickému zobrazeniu rozmiestnenia spotrebiteľov a zákazníkov nákupných centier sa dá jednoducho zostaviť komunikačný mix. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1